Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Kuluttajalla on tuotteisiin 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä ProMart Oy:n verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu(at)promart.fi tai puhelimitse (ark. 8-16 )

4. ProMart Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ProMart Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta ProMart Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Jos tuote on tilapäisesti loppunut on toimitusaika n. 1 viikko. Toimitusaika tulee tällöin varmistaa asiakapalvelusta. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

- ProMart kuljetus sopimusasiakkaille Pirkanmaalla ja PK-Seudulla, maksuton
- Nouto Pirkkalan tai Helsingin myymälästä, maksuton
- Matkahuolto perille paketti, hinta 10,00 €
- Nouto lähimmästä lähikaupasta, hinta 5,90 €

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä. 

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Sampo Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Tili / laskutus: Tili ja laskutusmahdollisuus on tarkoitettu Yritysasiakkaille joiden kanssa maksutavasta on sovittu erikseen ProMart Oy:n myyntihenkilön tai asiakaspalvelun kanssa.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, ProMart Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on
myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus:  2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Kuluttajalla on tuotteisiin 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton ja pakkauksen virheetön.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)promart.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme (ark. 8.00 - 16.00).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen:

ProMart Oy   Jasperintie 301, 33960 PIRKKALA

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  asiakaspalvelu(a)promart.fi tai soittamaan asiakaspalveluumme.


6. Yhteystiedot

ProMart Oy
Jasperintie 301
33960 PIRKKALA

sähköposti: asiakaspalvelu @ promart.fi