Leverans- och betalningsmetoder

1. Leveranstid

Leveranstiden för våra lagervaror är 1 – 4 arbetsdagar. Om produkten tillfälligt är slut i lager, är leveranstiden ca 1 vecka. Leveranstiden bör då bekräftas med kundtjänsten. Vi strävar alltid efter snabbast möjliga leverans. Vi kontaktar kunderna så snabbt som möjligt via e-post eller telefon om vi märker att leveranstiden blir längre än vanligt.

2. Leveransmetoder
  • ProMart-transport för avtalskunder i Birkaland och Huvudstadsregionen
  • Hämtning från ProMart-butiken
  • Matkahuolto hemleverans-paket
  • Posti hemleverans eller hämtning från närmaste postombud

Efter beställningen får du en beställningsbekräftelse via e-post.

3. Betalningsmetoder
  • Faktura: Konto- och faktureringsmöjligheter är avsedda för företagskunder, där betalningsmetoden överenskommits separat med ProMart Oy:s försäljningspersonal eller kundservice.
  • Nätbanker: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken och S-pankki.
  • Kreditkort: Visa, Mastercard och American Express.
  • Mobilbetalning: Siirto och MobilePay
  • Faktura / delbetalning: OP Lasku, Walley
Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och levereras av Paytrail Oyj (2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Paytrail Oyj syns som mottagare på bankkontot eller korträkningen och förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid reklamation eller klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med tjänsteleverantören.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning